Top Secret z nowym projektem marketingowym

Nowy projekt marketingowy marki Top Secret, to cykl filmów stylizacyjnych pod wspólną nazwą Top Secret TV. W nagraniach wykorzystywane są kolekcje Top Secret, Troll i Drywash.

Stylistki Top Secret nie tylko przedstawiają trendy sezonu, również radzą jak zestawiać elementy garderoby, akcesoria i dodatki, by skomponować modną sylwetkę. Top Secret TV kierowana jest do wszystkich tych, którzy w sieci szukają nowinek ze świata mody. Projekt jest kontynuacją strategii Express Yourself. Marka Top Secret chce pomóc wszystkim, którzy chcą się wyrażać przez ubranie i stać się swego rodzaju internetowym doradcą stylizacyjnym.

Stylistki, prócz prezentacji najnowszych trendów w modzie, będą pokazywały sztukę ubierania różnych sylwetek, w oparciu o modne i „ bazowe” modele z kolekcji Top Secret, Troll i Drywash. Dla osób, które nie czuja się pewnie w natłoku trendów będzie też podpowiedź doboru ubrań odpowiednich na różne okazje. Pierwsze filmy można obejrzeć na kanale Top Secret, na YouTube. Kolejne odcinki pojawią się na przełomie czerwca i lipca, następnie co dwa tygodnie, będą emitowane również na kanale YouTube, serwisie topsecret.pl. Plany obejmują emisję około 6 filmów na sezon.

Z badań marketingowych wynika, że klientki Top Secret szukają kompleksowych porad stylistycznych. Cykl filmów jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie. Projekt realizowany jest przez dział marketingu Top Secret przy współpracy z THINKINGmedia.

Podobne wpisy