|

Centra outlet Factory zapraszają na wielką Rozprzedaż!

factory-ursus-fotaDo 15 lutego w centrach outlet Factory w całej Polsce potrwa wielka sezonowa Rozprzedaż. Markowe ubrania z kolekcji jesienno-zimowej będą tańsze nawet o 80 procent.

Rozprzedaże są odpowiedzią na organizowane w centrach handlowych akcje wyprzedażowe. W tym przypadku jednak ceny są znacznie atrakcyjniejsze. Akcja ta ma na celu wyprzedanie ubrań z poprzednich kolekcji, przed wprowadzeniem do sprzedaży ubrań na nowy sezon wiosna-lato, stąd też ich ceny obniżone są nawet o 80 procent.

– Nasza oferta jest atrakcyjna nie tylko w trakcie trwania rozprzedaży. Przez cały rok ceny są niższe od 30 do 70 proc. względem cen w regularnych sklepach – mówi Agnieszka Wrońska, koordynator ds. marketingu w warszawskich centrach Factory.

Trzecia metka najlepsza!

Podczas wielkiej rozprzedaży na metkach produktów umieszczone będą trzy ceny. Pierwsza z nich to cena detaliczna, w której asortyment sprzedawany jest w regularnych salonach. Druga, to cena outletowa, w której produkt sprzedawany był w Factory przed akcją. Ta cena jest zawsze niższa od 30 do 70 proc., względem ceny detalicznej. Z kolei trzecia – to cena rozprzedażowa.

W Factory znane światowe marki sprzedają swoje produkty po cenach nawet o kilkadziesiąt procent niższych, od tych w tradycyjnych butikach. Wiele osób ulega stereotypom, uważając, że w outletach sprzedawane są rzeczy uszkodzone bądź gorszej jakości. Nic bardziej mylnego! Asortyment w centrach Factory jest najlepszej jakości, pod swoim dachem Factory skupia firmowe sklepy i butiki, mające na celu wyprzedać swoje kolekcje.

Ceny lecą w dół!

Podczas akcji każdy będzie mógł znaleźć coś dla siebie. Aż do 15 lutego marki takie jak Calvin Klein, Tommy Hilfiger, Lacoste, Lancerto, Mango, Levi’s czy Big Star zaskoczą wszystkich i będą kusić bardziej niż zazwyczaj. To szansa na atrakcyjne i oszczędne zakupy. Warto również podkreślić, że Factory to esencja smart shoppingu, który w obecnej chwili staje się jednym z trendów na rynku modowym. Należy kupować sprytnie i świadomie zarządzać swoim portfelem.

Mądre i przemyślane zakupy, które same w sobie mogą być sporą przyjemnością, polegają właśnie na wyszukiwaniu okazji – w Factory radość jest podwójna, bo okazji jest wiele – nie tylko cenowych, ale też dostępności oryginalnych towarów.
Skorzystaj więc z zimowej rozprzedaży w centrach outlet Factory.

***

FACTORY

Marka Factory
Factory to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę NEINVER w 1996 roku, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się dziewięć centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz pięć w Polsce – Warszawie, Krakowie, Poznaniu i Wrocławiu. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 64 500 m2. Centra outlet to nowatorski kanał sprzedaży, równoległy i uzupełniający wobec kanałów tradycyjnych.

Factory jest pierwszą i największą siecią centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Różnorodny i atrakcyjny dobór najemców oraz ceny niższe od 30% do 70% to zalety, wyróżniające tę sieć.

Centra Outlet Factory są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.

Podobne wpisy