Imprezy z okazji światowej premiery „Diablo III”
W noc przed zaplanowaną na 15 maja premierą „Diablo III” Blizzard Entertainment wraz z graczami rozpęta piekło w sklepach na całym świecie.
Blizzard Entertainment, Inc. ogłosił w dniu dzisiejszym oficjalne imprezy związane z premierą wyczekiwanej od dawna fabularnej gry akcji „Diablo III”, w których uczestniczyć będą gracze z całego świata. W noc 14 maja, kluczowi partnerzy handlowi w USA, Wielkiej Brytanii, we Francji, w Niemczech, Szwecji, Polsce, Korei Południowej, Tajlandii, Singapurze i na Tajwanie powitają graczy, którzy pragną jako pierwsi kupić „Diablo III” i stanąć do walki z Władcą Grozy.
Gospodarzami oficjalnej imprezy w Warszawie będą Blizzard i EMPIK. Miejsce imprezy: EMPIK Złote Tarasy Ul. Złota 59.
Początek zabawy zaplanowany jest na 14 maja, na godzinę 21:00. Przed rozpoczęciem sprzedaży o północy zgromadzeni gracze przeżyją niesamowity, pełen niespodzianek wieczór, podczas którego rozdawać będziemy różne gadżety i organizować liczne konkursy z nagrodami ufundowanymi przez naszych partnerów. Dodatkowo na miejscu każdej z imprez pojawią się członkowie zespołu twórców „Diablo III”, którzy spotkają się z graczami i będą podpisywać egzemplarze gry.
Więcej informacji o imprezach związanych ze światową premierą gry można znaleźć na stronie. Poza oficjalnymi, europejskimi imprezami, również inne sklepy w całej Europie otworzą swoje podwoje, aby umożliwić graczom zakup gry już od pierwszych chwil po premierze.
Uczestnicy oficjalnej imprezy z okazji premiery „Diablo III” będą mogli kupić standardową edycję gry (w sugerowanej cenie 199,99 zł) oraz edycję kolekcjonerską (w sugerowanej cenie 349,99 zł), która poza płytą z grą zawierać będzie następujące dodatki:
• Wyjątkowe, ozdobniki graficzne dla postaci w „Diablo III”, jak również towarzysza dla postaci w „World of Warcraft”, szamana fetyszów, oraz emblematy dla armii i trzy awatary Battle.net do „StarCraft II”.
• Dwupłytowy zestaw Blu-Ray/DVD „Kulisy produkcji”, zawierający ponad godzinę wywiadów szczegółowo opisujących proces powstawania świata Sanktuarium.
• „The Art of Diablo III”, album, w którym na 208 stronach przedstawiono grafiki z „Diablo III”, od wczesnych szkiców koncepcyjnych, aż po finalne grafiki trójwymiarowe.
• Płytę CD z oficjalną ścieżką dźwiękową „Diablo III” zawierającą 24 oryginalne utwory pochodzące z gry.
• Pamięć USB 4GB w kształcie Kamienia Dusz zawierającą pełne wersje gier „Diablo II” i „Diablo II: Lord of Destruction” oraz specjalną podstawkę w kształcie czaszki Diablo.
W „Diablo III” gracze wcielą się w jednego z pięciu bohaterów – barbarzyńcę, szamana, czarownika, mnicha lub łowcę demonów – i wezmą udział w porywającej walce z nieprzeliczonymi legionami zła. Podejmując się heroicznej misji wygnania plugawych sił Płonących Piekieł z Sanktuarium, gracze przemierzą zróżnicowane i niebezpieczne krainy, zdobędą doświadczenie i nowe umiejętności, znajdą potężne artefakty i spotkają bohaterów niezależnych, którzy dołączą do nich w walce, jak również pomogą im na inne sposoby. „Diablo III” stworzono od podstaw, aby w pełni wykorzystać wszystkie możliwości platformy Battle.net, która dostarcza potężnych narzędzi do wspólnej gry i komunikacji, pozwalających graczom szybko i łatwo łączyć siły i toczyć ekscytujące boje w trybie współpracy.