Rozwój sieci Big Star

W ramach aktywności franczyzowej od 2011 do połowy tego roku sieć sprzedaży Big Star poszerzona została o 25 sklepów. Niesłabnącym zainteresowaniem cieszy się zarówno formuła agencyjna, jak i dealerska. Do współpracy przyciągają przede wszystkim atrakcyjne warunki i duże know how marki – od 20 lat obecnej na rynku polskim.

Równolegle do rozwoju regularnych punktów sprzedaży o nowe placówki poszerzona została sieć sprzedaży w formule outletowej. Planowane są kolejne otwarcia.

– Jesteśmy obecni we wszystkich kluczowych centrach handlowych, uważnie przyglądamy się planom otwarć nowych lokalizacji i z częścią prowadzimy rozmowy. Ważnym kryterium rozpatrywania nowych lokacji jest odpowiedni stopień zagęszczenia punktów sprzedażowych Big Star w stosunku do potencjału konsumpcyjnego społeczności lokalnej i dobrze przygotowany obiekt (w tym dostosowanie do uwarunkowań i potrzeb lokalnej społeczności)- mówi Dagmara Kucharska, dyrektor handlowy Big Star.

Warto przypomnieć, że w roku ubiegłym wprowadzony został nowy konceptu aranżacji sklepów -„Authentic”, który realizowany jest w nowo otwieranych sklepach o kluczowej lokalizacji. Model ten inspirowany początkami jeansu i procesem produkcji spodni, odwołuje się do wartości, z jakimi kojarzony jest od lat denimowy produkt marki Big Star: autentyczny, prawdziwy, klasyczny w kroju, nowoczesny i oryginalny w wykończeniach a przez to ponadczasowy.

Na uwagę zasługuje również realizacja planu rozwoju sieci sklepów Big Star Shoes & Accessories, którego celem jest przedstawienie klientom szerokiej gamy obuwia i akcesoriów. Projekt ten jest odpowiedzią na zapotrzebowanie płynące z rynku. Ograniczona ilość miejsca w sklepach denimowych pozwala na ekspozycję jedynie części z obszernej i różnorodnej oferty Big Star a zainteresowanie, jakim cieszy się ta część asortymentu stale rośnie. Stąd potrzeba odrębnego sklepu, sprofilowanego wyłącznie na tę grupę produktową. Oprócz modeli dostępnych w całej sieci, oferta obejmować będzie produkty z odrębnych, limitowanych kolekcji, przygotowanych specjalnie dla nowego kanału dystrybucji. Efektem dotychczasowych działań w tym zakresie jest nowy sklep w C.H. Manufaktura w Łodzi, którego otwarcie odbyło się 30 czerwca.

Oprócz konsekwentnego realizowania planów dalszego rozwoju sieci, od początku roku 2012 kontynuowana jest pozytywnie przyjętą przez opinię publiczną komunikacja marki w wymiarze wizerunkowym. Podstawą dla przyjmowanych przez markę założeń w wymiarze produktowym, dystrybucyjnym i marketingowym jest wieloletnie doświadczenie na rynku i otwartość wobec zmieniających się potrzeb konsumentów. W bieżącym roku nacisk kładziony będzie przede wszystkim na zmianę wyglądu kolejnych sklepów oraz dalszy rozwój sieci dystrybucji, w tym na rynkach zachodnich.

Podobne wpisy