Profil Drogerii Natura w nowej odsłonie!
W związku z wprowadzeniem w serwisie społecznościowym Facebook nowej opcji timeline, Drogerie Natura również odświeżyły wygląd swojego profilu. Teraz wszystkie wydarzenia i posty publikowane na tablicy Drogerii Natura można łatwo przeglądać dzięki osi czasu, która prowadzi od początku założenia profilu, aż do chwili obecnej. Aktywność w mediach społecznościowych jest ważnym elementem tożsamości marki, a wprowadzane dodatkowe modyfikacje na fan page`u w serwisie Facebook to kolejny krok, który powinien ułatwić komunikację z użytkownikami.
Oś czasu, czyli tak zwany timeline, to najnowsza opcja dostępna w serwisie Facebook. Wystarczy jedno kliknięcie na dowolny rok, miesiąc czy dzień i można łatwo prześledzić wszystkie wpisy opublikowane na tablicy Drogerii Natura od początku założenia profilu. Daje to możliwość szybkiego odnalezienia interesujących informacji. To jednak nie koniec pozytywnych zmian. Internautów mile zaskoczy także odmieniony layout profilu Drogerie Natura – teraz uwagę przyciąga zdjęcie w tle, które doskonale podkreśla kobiecy charakter fan page`a.
– Działania w mediach społecznościowych, w tym w serwisie Facebook, odgrywają ważną rolę w komunikacji marki Drogerie Natura z klientem. Dajemy użytkownikom miejsce do wyrażania siebie, swoich opinii i do dyskusji z innymi fanami. Pokazujemy, że Drogerie Natura to nie tylko przyjemność robienia zakupów, ale też inspiracja do prowadzenia aktywnego stylu życia. To dla nas także doskonały nośnik informacji zwrotnej. Śledzimy sugestie użytkowników, słuchamy spostrzeżeń dotyczących naszego serwisu internetowego, a także funkcjonowania samych sklepów. Internauci doceniają naszą pracę, za co jesteśmy im bardzo wdzięczni – mówi Iwona Borkowska, Internet poject manager sieci Drogerie Natura.
Dzięki profilowi Drogerii Natura użytkownicy mogą szybko dowiedzieć się o najświeższych promocjach, nowościach kosmetycznych i konkursach, a także o otwarciach nowych sklepów. Profil umożliwia też zadawanie pytań, zgłaszanie pomysłów i wyrażanie opinii na tematy poruszane w dyskusjach. Aktywność fanów, których jest w tej chwili ponad 11 tys., generuje ciekawe rozmowy o najnowszych trendach w makijażu, nowościach kosmetycznych i nowinkach związanych z pielęgnacją ciała.