|

Nowy wygląd sklepu Tchibo w Galerii Mokotów

Sklep Tchibo w Galerii Mokotów zmienił swój wystrój. Został on jeszcze lepiej dopasowany do potrzeb klientów oraz najnowszych trendów i wyników badań dotyczących zwyczajów zakupowych konsumentów. Nowy wystrój sklepów to konsekwentne działanie firmy w kierunku zapewnienia klientom unikalnego doświadczenia zakupów.

Sklep Tchibo mieszczący się w Galerii Mokotów w Warszawie został otwarty dla klientów w nowym koncepcie wystroju wnętrza pod koniec września. Nowy wystrój charakteryzuje się dużą dbałością o szczegóły, ekskluzywnymi materiałami użytymi do wykończenia oraz szerokim wejściem do sklepu, zajmującym 2/3 witryny.

Sklepy Tchibo to pierwsze i jak dotąd jedyne sklepy w Polsce posługujące się wyjątkowym konceptem biznesowym, polegającym na łączeniu sprzedaży kawy oraz napojów i akcesoriów kawowych ze sprzedażą wyjątkowych produktów użytkowych w tygodniowych, tematycznych kolekcjach. Produkty Tchibo charakteryzuje innowacyjność, wysoka jakość i przystępna cena. Sklepy Tchibo znane są z wysokiego poziomu obsługi klientów, czego dowodem jest przyznanie im przez konsumentów piec razy z rzędu Godła „Jakość Obsługi 2008, 2009, 2010, 2011, 2012”.

Podobne wpisy