Nowa twarz w kampanii Lacoste

Elegancja bez wysiłku, klasyczny styl i topowe modele z zielonym krokodylem – to główne cechy kolekcji obuwia Lacoste na wiosnę i lato 2012, dostępnej wyłącznie w salonach Sizeer. W obrębie sieci rusza w kwietniu kampania Lacoste pod hasłem Unconventional Chic. W tym roku twarzą kampanii Lacoste został aktor Adrien Brody.

– Lacoste, jak co roku, trzyma się wytyczonych wiele lat temu zasad. Uwielbia autentyczność i ideę wiecznego noszenia, oferując produkty wysokiej jakości, idealne do codziennego użytku – mówi Joanna Zając-Cekiera, specjalista ds. PR i komunikacji w Marketing Investment Group. – Spring-Summer 2012 to wyrafinowana kolekcja, w której znajdziemy uniwersalny styl casual. Lacoste to buty, które musisz mied w swojej szafie. Pasują niemal do każdej stylizacji, w której zawsze będziesz „Chic!” według najlepszych, paryskich standardów – dodaje.

Kampania będzie realizowana w 60 salonach Sizeer w całej Polsce. Kreacja będzie widoczna zarówno na witrynach, jak i w obrębie sieci instore. – Nowa kolekcja na pewno spodoba się klientom, którzy szukają w sieci Sizeer produktów lifestylowych i modnych. Planujemy szerokie wsparcie kampanii działaniami reklamowymi w prasie i w Internecie – mówi Krzysztof Walasek, marketing manager marki Lacoste w MIG.

Mediaplan kampanii zakłada m.in reklamy Lacoste w prasie (Joy, Avanti, HOT Moda&Shopping, Cosmopolitan, CKM, SI Magazyn, Men’s Heath, Playboy, Logo, Exclusive, Chic), współpracę z blogerkami modowymi, konkurs na serwisie stylizacyjnym Allani.pl, kreację na portalach modowych Agory (Groszki, Avanti24, Lula), kampanię odsłonową w serwisach Wizaz.pl i Polki.pl.

Właścicielem wszystkich salonów Sizeer jest Marketing Investment Group – wyłączny dystrybutor marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, Mizuno, Confront, FeeWear, a także właściciel konceptu 50 style oraz centrum zaopatrzenia klubów sportowych Pro-Game.

Podobne wpisy