Nowe marki w Blue City
Listopad był wyjątkowo urodzajny dla CH Blue City – grono jego butików i stoisk powiększyło się o kilka nowych. Oprócz sklepu z odzieżą dla mężczyzn Giacomo Conti i stoiska z kosmetykami hipoalergicznymi marki Biały Jeleń, klienci mogą ubrać się modnie w butikach Imperial Store, Colorsheke+ czy The Nim, kupić coś dla dzieci w sklepie SAM 0-13, zabłysnąć biżuterią Nikki Lissoni i odwiedzić pierwszy pop-up shop La Bochemia.eu.
Elegancja, klasa, pewność siebie – to cechy kobiet, do których skierowane są ubrania marki Imperial. Z kolei wygoda, oryginalność i nowoczesność pasują do dziewczyn lubiących styl marki Please. Obie od listopada są dostępne w salonie Imperial Store o powierzchni 175 mkw, zlokalizowanym na poziomie „0” w Blue City.
SAM 0-13, największa grecka marka zajmująca się produkcją oraz sprzedażą odzieży dziecięcej, otworzyła w minionym miesiącu swój salon o powierzchni 73 mkw. na poziomie „-1” warszawskiego centrum handlowego. Marka ceniona w Europie za wysoką jakość tkanin, charakteryzuje się pięknymi wzorami, żywymi kolorami oraz bardzo wysoką jakością produktów w przystępnej cenie.
Kolejna znana marka biżuterii, Nikki Lissoni, właśnie otworzyła swoje stoisko w Blue City. Jej wyjątkowy koncept polega na zastosowaniu starego jak świat mechanizmu medalionu z wymiennym wnętrzem, jednak w nowoczesnej formie i wydaniu. Nikki Lissoni to połączenie tradycji z nowoczesnością, ponadczasowość wzorów i ciągłe podążanie za trendami. Gwarantuje stale rosnące powodzenie w różnych zakątkach świata, wśród kobiet o różnym wieku i stylu. Jest dostępna dla wszystkich, dzięki przystępnej cenie: średnio od 140 do 500 zł, a reprezentuje sobą wysoką jakość, dzięki unikalnej nanoceramicznej powłoce chroniącej złocenie oraz Swarovski ® Elements. Każdy element jest ręcznie wykończony przy użyciu tradycyjnych metod jubilerskich. W ofercie salonu naszyjniki, bransoletki, kolczyki. Wszystkie z wymiennymi medalionami. Palladowana stal pokrywana srebrem, żółtym lub różowym złotem. Wielość wzorów i rozmiarów.
Butik Colorsheke+, skupiający pod jednym dachem polską modę, design, akcesoria, longboardy oraz rowery od listopada poszerzył grono najemców Blue City. Colorsheke+ to nowy pomysł właścicielki marki Colorsheke, Ewy Konstantynowicz. Postanowiła stworzyć alternatywny multibrand, który skupiałby pod jednym dachem młode, polskie, prężnie rozwijające się marki, które stworzą konkurencję dla wielkich sieci odzieżowych. Jego siłą są krótkie serie oraz unikatowość kolekcji. W Colorsheke+ klienci znajdą młodzieżowe, sportowe marki, między innymi ubrania, dodatki i gadżety od streetowo-boardwearowej marki Colorsheke, unisex od Madox Design, kurtki i torby Nanu, tuniki i bluzy Mint & Pepper, leginsy Smoof & Loco, męską modę dla brodaczy The Urban Beard, oraz ubrania dla miłośników sportów deskowych Awake Clothing. Ponadto w ofercie sklepu znajdują się okulary Awake Optic, ręcznie wykonana biżuteria od Anny Blauth, oraz polski design – lampy, napisy ścienne z drewna oraz styroduru od marki Twórczywo. Sportowy charakter sklepu widać także w polskich longboardach Hillbomber Longboards oraz w kolorowych mini deskorolkach Fish Boards. Dopełnieniem całości są rowery miejskie marki United Cruiser oraz trampki Komrads. Na oficjalnym otwarciu butiku 13 listopada pojawiła się m.in. Monika Mrozowska, która jest autorką limitowanej linii bluz oraz tunik dla marki Colorsheke. Wszyscy klienci przy lampce wina musującego Freixenet mogli oddać się w ręce stylistów fryzur z atelier U Fryzjerów.
La.Bohemia.eu – pierwszy pop-up shop w Blue City, miał swoje otwarcie 22 listopada. Idea pop-up shopu, czyli tymczasowego sklepu narodziła się w Wielkiej Brytanii. To miejsce, w którym mieszka moda, gdzie rodzą się pomysły i gdzie można nie tylko kupić designerskie ubrania czy sprzęty, ale też o nich porozmawiać. Pop-up shop LaBohemia.eu, powstał z zamiłowania do oryginalnych projektów. Przemyślany wystrój (biel i prostota) oraz szeroka oferta sprawiają, że to jeden z najciekawszych sklepów w Warszawie. Pozwala stworzyć unikalne środowisko, które angażuje swoich klientów. Znaleźć tu można ubrania, buty, biżuterię, dodatki, gadżety dla najmłodszych oraz elementy wystroju wnętrz. Przedmioty, które każdy chciałby mieć, ale nie wie, gdzie ich szukać. LaBohemia zaprasza do świata spokoju i fascynacji. W asortymencie sklepu można znaleźć perełki takich marek jak: Muses Natasza Urbańska & Agnieszka Komornicka, Jarosław Ewert, Mozcau, Sylwia Majdan, Risk Made In Warsaw, Czesiociuch i inni. To miejsce dla każdego. Zarówno dla osób poszukujących nietuzinkowych świątecznych podarunków dla najbliższych jak i tych szukających czegoś wyjątkowego tylko dla siebie.