|

Nowa kampania sieci Subway!

Ruszyła nowa kampania reklamowa sieci Subway, której celem jest promowanie sandwiczy Gusto Italiano oraz wzmacnianie wizerunku marki w Polsce. Kampania wystartowała 1. lutego. Obejmuje ona zarówno działania w outdoorze, jak i wsparcie PR.

W ramach nowej kampanii „Gusto Italiano” sieć Subway promuje sandwicze nawiązujące do włoskiej kuchni: Kurczak Pizziola, Italian b.m.t oraz Spicy Italian, idealnie rozgrzewające zimą. Na potrzeby kampanii zostały stworzone kreacje reklamowe podkreślające główne atrybuty sandwiczy: włoski smak oraz fakt, że są serwowane na gorąco. Para unosząca się nad sandwiczami układa się w tradycyjne budowle – symbole Włoch: Koloseum, Krzywą Wieżę oraz rzymski akwedukt.

– Słoneczna Italia niesie ze sobą mnóstwo pozytywnych skojarzeń. To właśnie włoski smak zainspirował nas do stworzenia sandwiczy Gusto Italiano. Zimowe dni są idealną porą na uwypuklenie ich smaku. Chcemy w ten sposób dać miłośnikom sandwiczy Subway trochę słońca i ciepła. – mówi Agnieszka Żłobińska, koordynator ds. marketingu w sieci Subway.

Z kampanią outdoorową połączona jest promocja sprzedaży – po okazaniu zdjęcia plakatu lub innego materiału outdoor konsument otrzyma 10% zniżki na dowolny sandwicz Gusto Italiano.

Ogólnopolska kampania reklamowa będzie komunikowana: w outdoorze za pomocą nośników billboard, citylight, scroll oraz za pomocą materiałów POS umieszczonych w restauracjach Subway na terenie całego kraju. Wsparciem dla nowej kampanii „Gusto Italiano” będą działania e-PR ze szczególnym uwzględnieniem aktywności na portalu Facebook na oficjalnym Fan Page’u Subway Polska. Kampania w outdoorze potrwa do końca lutego, działania e-PR oraz POSM do końca marca.

Reklamy będą emitowane na nośnikach AMS. Za strategię komunikacji, kreację działań reklamowych i realizację działań e-PR jest odpowiedzialna agencja Q&A Consulting.

Podobne wpisy