|

Modernizacja Warszawy Wileńskiej

Centrum handlowe Warszawa Wileńska po 10 latach istnienia przeobraża się i unowocześnia tak pod względem wystroju, nowoczesnych rozwiązań technologicznych, spersonalizowanych usług, jak i pod względem oferty sklepów i lokali, dostępnych na jej terenie.

Trwa proces przemyślanego remodelingu i rekomercjalizacji, mających na celu uatrakcyjnienie wystroju i oferty centrum oraz dopasowanie jej do potrzeb i oczekiwań coraz bardziej wymagających klientów. – Zarówno przez odwiedzające nas osoby, jak i przez obecnych na naszym terenie najemców, zmiany są postrzegane bardzo pozytywnie, czego mamy dobitne sygnały – mówi Filip Kryłowicz, dyrektor Warszawy Wileńskiej. – Regularnie przeprowadzamy badania, dzięki którym dowiadujemy się wiele na temat potrzeb naszych klientów, i staramy się na nie reagować – dodaje Kryłowicz.

Po otwarciu II linii metra Warszawa Wileńska powita mieszkańców Pragi i nie tylko w zupełnie nowej szacie – odświeżone zarówno w swej formie, jak i treści tego, co oferuje. Remodeling i rekomercjalizacja na rynku centów handlowych to najlepsza odpowiedź na upływający czas, a jednocześnie sprawdzona metoda, by przy zachowaniu unikalnego charakteru centrum wprowadzić nowości, oczekiwane przez klientów.

Najemcy myślą perspektywicznie i wykazują duże zainteresowanie unikalną na prawym brzegu stolicy lokalizacją. Już niedługo otoczenie Warszawy Wileńskiej stanie się jednym z najnowocześniejszych, kluczowych węzłów komunikacyjnych stolicy. Do centrum weszła popularna grupa Inditex – niedawno otworzył się Stradivarius i Bershka – a także lubiana Gatta i Tally Wejl, a ostatnio młodzieżowy Cropp. Rozszerza się również oferta gastronomiczna. Starbucks, który właśnie dołączył do grona najemców, to nie tylko kultowa kawiarnia, ale i bardzo lubiane miejsce spotkań.

– Wychodzimy naprzeciw oczekiwaniom firm, które chcą u nas zaistnieć – staramy się przeznaczać dla nich takie powierzchnie, jakich oczekują, i podchodzimy indywidualnie i ze zrozumieniem do ich potrzeb – wyjaśnia Filip Kryłowicz. Wielu z dotychczasowych najemców z racji dobrych obrotów, jakie osiągają na terenie CH Warszawa Wileńska, wygaśnięcie 10-letnich umów, które miało miejsce na przełomie 2011/12 roku, wykorzystało do relokacji lub powiększenia swoich salonów – są wśród nich Rossmann, Matras, Wojas, Vission Express, Reebok, Relay, Denique, Fotojoker. – Obserwujemy duże zainteresowanie najemców II piętrem, gdzie otworzył się powiększony salon Denique, a także nowatorski koncept grupy LPP – Mohito – dodaje Kryłowicz. – Na bieżąco będziemy informować o kolejnych umowach najmu i innych zmianach w naszym centrum.

Podobne wpisy