|||||||

Kampania telewizyjna kolekcji Tchibo

Kampania telewizyjna promująca unikalne kolekcje Tchibo trwa. Jej celem jest zwiększenie świadomości produktów marki w zmieniających się co tydzień kolekcjach dostępnych w sklepach Tchibo w całej Polce oraz w e-sklepie. Kampania wykorzystuje nowy koncept reklamowy i nowe hasło reklamowe marki – „Odkryj to właśnie w Tchibo”.

– Pokazujemy klientom unikalny model biznesowy Tchibo, łączący doskonale znaną polskim konsumentom kawę ze sprzedażą unikalnych produktów użytkowych, oferowanych w tygodniowym cyklu w sklepach oraz sklepie internetowym – wyjaśnia Bartłomiej Morawiec, kierownik marki w Tchibo Warszawa. – Koncept kreatywny spotów telewizyjnych opiera się na zaskakującej reakcji na wiadomość, że Tchibo oferuje więcej niż kawę. Reklamę wyróżnia duża dawka humoru i element zaskoczenia. Dzięki temu chcemy zwrócić uwagę widza na produkty użytkowe Tchibo i wspomóc zapamiętanie naszego konceptu. Spoty reklamowe kierują konsumentów do dwóch kanałów sprzedaży kolekcji użytkowych Tchibo: sklepów w całej Polsce oraz e-sklepu Tchibo – dodaje.

Kampania, która ruszyła 23 października wykorzystuje nowy koncept reklamowy marki, opierający się na autentycznych ambasadorach marki Tchibo. – Naszym zadaniem jest pokazanie odbiorcom produktów Tchibo w sposób wiarygodny i budzący sympatię – wyjaśnia Donata Wolińska, dyrektor marketingu w Tchibo Warszawa. – Dlatego, w reklamach, oprócz aktorów, będą występować pracownicy Tchibo jako jedyni w swoim rodzaju ambasadorzy marki – podkreśla.

– Ambasadorzy marki zostali wyłonieni w castingach wśród pracowników Tchibo. W spotach reklamowych najnowszej kampanii, w roli osoby informującej o ofercie Tchibo występuje, doradca klienta ze sklepu Tchibo w Norymberdze, w Niemczech. „Nasza ambasadorka zwraca uwagę na najatrakcyjniejsze produkty z nadchodzącej kolekcji – uzupełnia Bartłomiej Morawiec.

W najnowszej kampanii debiutuje również nowe hasło reklamowe marki Tchibo – „Odkryj to właśnie w Tchibo”. Jak mói Donata Wolińska, nowe hasło jest kwintesencją tego, czym jest Tchibo. – Z jednej strony to połączenie bogatej wiedzy i unikalnego doświadczenia w obszarze kawy, zaskakujących kolekcji produktów użytkowych zmieniających się co tydzień oraz własnych sklepów z unikalną atmosferą, z drugiej pozytywne zaskoczenie i fascynacja – można rzec „Odkryj to właśnie w Tchibo – mówi.

Autorem konceptu kreatywnego kampanii jest agencja Jung Von Matt Hamburg Germany, spot wyreżyserował JJ Keith. Za adaptację spotów w Polsce odpowiada agencja Scholz&Friends Warszawa, zaś zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Media.

Podobne wpisy