Empik pokazuje, że szkoła może być cool

Cool School, to nowa akcja, która wystartowała w Empiku 8 sierpnia. W salonach można już wybierać spośród całej gamy produktów do szkoły: zeszytów, notatników, brulionów, segregatorów, plecaków, piórników, szerokiego wachlarza przyborów, ale również akcesoriów takich jak bidony na wodę czy kubki termiczne na herbatę.

Dostępne są kolekcje produktów ze znanymi bohaterami, sygnowane znakami popularnych marek: SpiderMan, Rasta, Monster High, Monkey business, MTV, Esprit, No Fear, Raffi Lanoo, Hello Kitty. Empik przygotował ofertę obejmującą produkty oryginalne, niespotykane i pozwalające wyróżnić się w tłumie – wyrazić siebie, swoją indywidualność, zainteresowania i pasje. Akcja Cool School potrwa do 18 września.

– Empik pokazuje, że szkoła może dawać mnóstwo radości i frajdy – dzięki korzystaniu z unikatowych, designersko ciekawych, niebanalnych produktów. Szkoła nie musi oznaczać nudy – dzięki fajnym produktom można „ubarwić” tę codzienność, spowodować, że będzie przyjemna i właśnie „cool” – podkreśla Monika Marianowicz, rzecznik prasowy Empiku.

Empik proponuje uczniom cały wachlarz wzorów artykułów szkolnych do wyboru – kolekcje sygnowane znanymi i modnymi markami odzieżowymi, jak również te związane z popularnymi postaciami i bohaterami. Oferta jest kompleksowa: od długopisów, ołówków, kredek, farb poprzez przybory geometryczne, bloki, nożyczki, temperówki, gumki, piórniki, do zeszytów, notatników, kołozeszytów, segregatorów, worków i plecaków szkolnych. Są to produkty wysokiej jakości dostępne w różnych zakresach cenowych (każdy znajdzie coś na swoją kieszeń). Ponieważ na ofertę Empiku składają się produkty reprezentujące mnogość stylów, motywów i wzorów, każdy z kupujących może w niej znaleźć coś dla siebie.

– Nie tworzymy gotowych wyprawek szkolnych. Rodzice i uczniowie mogą je sami komponować, wybierając produkty w ramach jednej kolekcji bądź z różnych wzorów. Ceny artykułów w każdej grupie produktów są zróżnicowane – od tych z niższych półek cenowych do droższych, ale o wysokiej jakości wykonania i trwałości – mówi Karolina Jakimiak, menadżer kategorii działu Art&Pap.

Akcja Cool School jest obecna na nośnikach bezpośrednio w salonach Empik – na hangerach, naklejkach w witrynach, plakatach, owijkach na stoły promocyjne. Obejmuje także kampanię w Internecie oraz inserty z ofertą do Gazety Wyborczej.

Podobne wpisy