Bata Zmienia Wizerunek
Posiadająca ponad 5 tys. salonów na całym świecie i obsługująca milion klientów dziennie obuwnicza sieć Bata, sukcesywnie wprowadza zmiany w wizerunku.
Po dwumiesięcznej przerwie sklep marki Bata został ponownie otwarty Galerii Kazimierz w Krakowie. Nowy sklep Bata znajduje się na pierwszym piętrze, przy schodach ruchomych, niedaleko cukierni Grycan, a w swojej ofercie posiada obuwie damskie, męskie i młodzieżowe na każdą okazję oraz szeroki wachlarz akcesoriów, wśród których znajdują się m.in. torebki, teczki, odzież skórzaną, paski, portfele oraz środki do konserwacji i pielęgnacji obuwia.
– Bata dąży do odświeżenia wizerunku marki, chcemy odzyskać klientów, którzy kilka lat temu chętniej niż teraz zaglądali do Baty oraz otworzyć się na młodego klienta, podążającego za bieżącymi trendami. Chcemy być obecni w najbardziej popularnych centrach handlowych oraz kontynuować zmiany, które miały już miejsce w niektórych naszych salonach, np. w warszawskiej Arkadii – zapowiada Agnieszka Jędrzejewska, marketing coordinator Bata.
W połowie 2011 roku Bata przeprowadziła kampanię promującą sklep internetowy w salonach Bata, dzięki czemu osiągnęła wzrost sprzedaży nawet o 50% w stosunku do zeszłego roku. Od blisko 1,5 roku Bata Poland mocno rozwija swoją strukturę, posiadając swój zgrany zespół assortment managerów, dzięki którym kolekcje z każdym sezonem są ciekawsze i bardziej zróżnicowane.
Obecna w 50. krajach świata Bata od blisko 120 lat jest firmą rodzinną, zarządzaną przez potomków założyciela, p. Thomasa Baty.