Blue Sky Travel – Sadyba Best Mall

• E-mail: office@bluesky.pl

Lokalizacja:

Poziom: 0, Lokal: 135

Biuro podróży i dostawca rozwiązań internetowych.

Naszą działalność na rynku usług turystycznych rozpoczynaliśmy w 1990 roku w Poznaniu jako lokalne biuro podróży sprzedające bilety lotnicze. W ciągu minionych 20 lat otworzyliśmy trzy kolejne biura i staliśmy się firmą specjalizującą się w świadczeniu usług turystycznych dla klientów indywidualnych i korporacyjnych. Od samego początku działalności kładliśmy duży nacisk na udostępnianie naszym klientom rozwiązań on-line. Stworzyliśmy własny system rezerwacyjny on-line (Internet Booking Engine) umożliwiający nie tylko rezerwację biletów lotniczych, hoteli czy samochodów ale także atrakcji (sightseeings) i budowanie własnych, szytych na miarę, dynamicznych pakietów turystycznych.

Centrum rezerwacji

Obecnie oddziały Blue Sky Travel mieszczą się w Warszawie, Poznaniu i Wilmington w stanie Delaware. Wszystkie oddziały wyposażone są w nowoczesną rozwiązania rezerwacyjne. Posiadamy ponad 60 osobowy zespół specjalistów oraz infrastrukturę komunikacyjną gwarantującą wysoką drożność. Nasi specjaliści mogą zaoferować praktycznie wszystkie usługi turystyczne potrzebne osobom podróżującym od rezerwacji lotniczych, hotelowych i pakietów turystycznych (wakacje, narty) począwszy, przez ubezpieczenia turystyczne, wynajem samochodów i czartery samolotów, a skończywszy na organizacji imprez integracyjnych (incentive) dla firm. Wiele z nich można zamówić bezpośrednio w internecie, a wszystkie pozostałe przez infolinię i bezpośrednio w naszych biurach.

Centra kompetencji do obsługi różnych potrzeb.

Klientom korporacyjnym -oferujemy kompleksową i profesjonalną obsługę podróży służbowych. Do nich też adresujemy nowoczesne metody motywowania pracowników w postaci organizowanych przez nas wyjazdów integracyjnych i motywacyjnych. Klientom indywidualnym proponujemy szeroki wachlarz imprez turystycznych znanych i sprawdzonych touroperatorów. Wszystkim Naszym Klientom, a szczególnie internautom, przez 24 godziny na dobę zapewniamy pełną i aktualną informację nieodzowną w podróżowaniu po świecie.

Wysoki standard świadczonych przez nas usług doceniło liczne i ciągle powiększające się grono wiernych i zadowolonych klientów. Obsługujemy podróże służbowe renomowanych krajowych i międzynarodowych korporacji. Naszymi klientami są też znane banki, uniwersytety i instytucje publiczne.

Wysoki standard obsługi.

Nasz profesjonalizm został także zauważony przez współpracujących z nami partnerów. W krótkim czasie po rozpoczęciu działalności otrzymaliśmy akredytację Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Lotniczych (IATA). Wielokrotnie byliśmy wyróżniani przez linie lotnicze i tour operatorów. W 1998 roku uhonorowano nas funkcją KLM City Center, a w 2001 roku British Airways Preferred Agent.