Więcej sportu w Złotych Tarasach

zlote-tarasy.jpgZ początkiem lutego portfolio najemców Złotych Tarasów powiększy się o markę 4F – lidera na polskim rynku odzieży sportowej. Marka, która stworzyła kolekcję dla kadry narodowej na Igrzyska Olimpijskie w Soczi, będzie dostępna dla Klientów Centrum na 2 piętrze.
Od 7 lutego bogata oferta odzieży sportowej Złotych Tarasów poszerzy się o produkty marki 4F, wiodącego producenta odzieży sportowej na polskim rynku. Salon marki zajmie lokal o powierzchni 130 m2 na drugim piętrze centrum w sąsiedztwie salonu Bytom oraz butiku Cholewiński Exclusive.

Kolekcje marki są dedykowane zarówno fanom aktywnego wypoczynku, jak i sportowym pasjonatom. Jej znakiem rozpoznawczym jest wysoka jakość, funkcjonalność oraz atrakcyjny, nowoczesny design. 4F od lat współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Biathlonowym oraz od ponad roku z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki. Ambasadorami marki są Kamil Stoch – skoczek narciarski, Monika Hojnisz – biathlonistka oraz Paula Gorycka – kolarka MTB.

***

Złote Tarasy to wielofunkcyjny kompleks, który powstał w samym sercu Warszawy. Obiekt mieści się między ulicami: Złotą i Emilii Plater oraz Dworcem Centralnym i Al. Jana Pawła II. Jego symbolem jest pofalowany szklany dach o powierzchni 1 hektara. Nazwa Złote Tarasy nawiązuje do ulicy Złotej i do architektury budynku. Kaskadowo rozmieszczone tarasy obejmują dwa place miejskie – wewnętrzny z fontanną oraz zewnętrzny, otoczony restauracjami. Na pięciu poziomach centrum klienci znajdą ponad 200 marek handlowych, kilkadziesiąt restauracji i kawiarni, kluby muzyczne, kino, klub fitness oraz szereg punktów usługowych. Projekt i funkcjonalność obiektu zostały już wielokrotnie nagrodzone. Złote Tarasy są zdobywcą tytułu najlepszego projektu komercyjnego na świecie (MIPIM Architectural Review Future Project Awards). Więcej na stronie internetowej

Comments are closed.