Miss Świata w Kampanii Galerii Mokotów

Galeria Mokotów kusi w nowej odsłonie kampanii przygotowanej przez Agencję Communication Unlimited. Miss Świata Tatana Kucharova zachęca do skorzystania z atrakcyjnych ofert.

Od początku stycznia w Galerii rozpoczął się sezon wyprzedaży. Do 14 lutego produkty oferowane są w cenach nawet o 70% niższych. Jednak nie tylko oferta jest atrakcją dla klientów. Tak jak w poprzednich odsłonach twarzą kampanii jest Miss Świata Tatana Kucharova. Kusi ona możliwością atrakcyjnych zakupów i dobrej zabawy w iście brazylijskim stylu. „Tym razem Miss została sfotografowana w gorącej scenerii brazylijskiego karnawału. Okres wyprzedaży to także czas karnawału i zabawy dlatego zdecydowaliśmy się na brazylijską scenografię. Galeria gwarantuje moc wrażeń” – mówi Patrycja Grodkowska, Account Manager z Communication Unlimited.

Nowa odsłona kampanii konsekwentnie nawiązuje do idei kosmopolityzmu. Podekscytowanie widoczne w sklepach w okresie zimowych promocji przywodzi na myśl gorący klimat Brazylii. Miss Świata podkreśla natomiast, że Galeria Mokotów to miejsce w którym produkty, zgodne ze światowymi trendami w modzie, dostępne są także dla polskiego konsumenta.

Kampania realizowana jest w prasie, na outdoorze, citylightach, na ekspozycjach w metrze oraz plazmach w Galerii Mokotów.

Communication Unlimited już od ponad 10 lat współpracuje z najbardziej znanymi Centrami Handlowymi w Polsce w zakresie tworzenia strategii komunikacji i prowadzenia działań reklamowych. Tworzy kampanie m.in. dla Galerii Mokotów, Galerii Kazimierz i Złotych Tarasóww

Źródło: 24moda.pl

Comments are closed.