Aromamarketing w salonach Duka

Od listopada 2011 roku w salonach Duka stosowany jest aromamarketing. Zeszłoroczna kampania świąteczna stała się doskonałą okazją, żeby wprowadzić dodatkowe działania sprzyjające wzrostowi sprzedaży.

– W przypadku naszych salonów, w których oferujemy akcesoria kuchenne, zapach ma sprawić, by klient poczuł się domowo. Specjalny świąteczny aromat miał kojarzyć się ze słodkimi, domowymi wypiekami – mówi Dagmara Dyba, marketing specialist w firmie Duka.

Po roku praktyki, Duka nadal kontynuuje startegię zapachową. Działania marki wspomaga firma IMS. – Współpraca przebiega pomyślnie, wspólnie docieramy do najefektywniejszych rozwiązań – informuje marketing specialist w firmie Duka.

Z punktu widzenia okresu czasu, Dagmara Dyba przyznaje jednak, że ten rodzaj marketingu nie należy do tanich. – Jest dosyć kosztowny w skali wszystkich punktów sprzedaży, dlatego aromamarketing ograniczyliśmy do salonów charakteryzujących się największym traffikiem – informuje Dagmara Dyba.

Aromamarketing stosowany jest we wszystkich sklepach Duka przebudowanych według nowego konceptu, tj. w centrum handlowym Klif Warszawa oraz Klif Gdynia, w Wola Park, Arkadii, Galerii Kazimierz, centrum Silesia City Center, Złotych Tarasach, CH Janki oraz w Kaskadzie, jak również w salonach charakteryzujących się dużym traffikiem m.in. w Galerii Mokotów oraz Galerii Krakowskiej. – Na tegoroczne święta przewidujemy nowy zapach, oczywiście kojarzący się klientom z domowymi słodkimi wypiekami – zapowiada Dagmara Dyba.

Comments are closed.